تخصیص ردیف های استخدامی اعضای هیات علمی دانشگاه ها، موسسات آموزش عالی و پژوهشی

تعداد بازدید:۶۷۵
شناسه۱۵۲
عنوان خدمت/وظیفهتخصیص ردیف های استخدامی اعضای هیات علمی دانشگاه ها، موسسات آموزش عالی و پژوهشی
دسته بندیخدمات دانشگاه ها
ار‌ائه دهندهمرکز نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت آموزش عالی
نشانی
نوع ار‌ائهحضوری
مدارک لازم- نامه درخواست به همراه لیست اسامی متقاضیان - مدارک شناسنامه ای - کارت پایان خدمت - نامه صلاحیت عمومی مرکز جذب - مدرک تحصیلی - نامه تأمین اعتبار - فیش واریزی به خزانه دولت
معرفی خدمت گیرند(گان)دانشگاه ها و موسسات شخص متقاضی دریافت ردیف استخدامی
شناسنامه خدمت دانلود
شرح خدمت/وظیفه

موسسات درخواست خود مبنی بر دریافت ردیف استخدامی را به مرکز نظارت ارسال کرده و مرکز درصورت تأمین سهمیه استخدامی از سازمان اداری استخدامی، به دانشگاه متقاضی ردیف اختصاص می دهد.

عناوین فرایندهای خدمت:

پیش از دریافت سهمیه استخدامی

  1. مکاتبه با معاونت اداری مالی وزارت مبنی بر دریافت سهمیه استخدامی از سازمان اداری استخدامی

پس از دریافت سهمیه استخدامی

  1. ارسال درخواست دانشگاه به مرکز درقالب نامه به همراه لیست اسامی متقاضیان و پیوست مدارک
  2. بررسی درخواست در مرکز نظارت

۳-۱ درصورت ناقص بودن مدارک، مکاتبه با دانشگاه و برگشت به مرحله ۲ فرایند

۳-۲ درصورت کامل بودن مدارک، ورود به مرحله ۴ فرایند

  1. بررسی وجود سهمیه استخدامی
    1. درصورت وجود سهمیه استخدامی، ردیف استخدامی به دانشگاه متقاضی اختصاص داده شده و با دانشگاه مکاتبه می شود
    2. درصورت کمبود سهمیه، با معاونت اداری مالی وزارت مکاتبه می شود (مرحله یک فرایند)

پس از دریافت ردیف استخدامی (جزء تکالیف این مرکز نمیباشد)

  1. ردیف اختصاص داده شده در سامانه کارمند ایران فعال می شود و اطلاعات متقاضیان بایستی در این سامانه بارگذاری شود
  2. اطلاعات ثبت شده توسط معاونت اداری مالی عتف بررسی شده، درصورت کامل بودن مدارک تأیید اولیه صورت گرفته و درخواست برای سازمان امور اداری استخدامی ارسال می شود.
  3. سازمان درخواست را جهت تأیید نهایی مورد بررسی قرار می دهد.
  4. ردیف استخدامی توسط سازمان تأیید شده و حکم کارگزینی با شماره استخدامی صادر می شود.

 

آخرین ویرایش۰۴ اردیبهشت ۱۳۹۸
تعداد امتیاز: میانگین امتیازات:
( ۶ )