جلسه دوم دوره استراتژی بازار درپارک علم و فناوری قزوین برگزارشد

۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۵:۴۳ کد : ۸۵۵۴ دستاوردهای دانشگاه ها
تعداد بازدید:۵۹۰
جلسه دوم دوره آموزشی استراتژی بازار در پارک علم و فناوری با تدریس مهندس مهدی لعلی کارشناس مرکز رشد جامع استان قزوین برگزار شد. به گزارش روابط عمومی وزارت علوم، مباحثی درخصوص انتخاب تصمیم صحیح درشرایط م...
جلسه دوم دوره آموزشی استراتژی بازار در پارک علم و فناوری با تدریس مهندس مهدی لعلی کارشناس مرکز رشد جامع استان قزوین برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی وزارت علوم، مباحثی درخصوص انتخاب تصمیم صحیح درشرایط مختلف رقابت، چگونگی بازاریابی و روش‌های فروش محصول دراین دوره آموزشی موردتوجه قرار گرفت تا مسئولان و کارکنان واحدهای فناور حاضر به عنوان یک تولیدکننده بتوانند محصول خود را به نحو مطلوبی به بازار هدف عرضه کرده و با عکس‌العمل مناسب ازسوی خریدار مواجه شود.
مهندس لعلی دربخشی از سخنان خود با اشاره به لزوم توجه مسئولان واحدهای تولیدی و صنعتی برای انعطاف‌پذیری درشرایط مختلف زمانی تصریح کرد: مسئولان یک شرکت لازم است با توجه به نیاز بازار و گرایش خریدار، محصولات خود را به نوعی عرضه کنند که با بیشترین استقبال همراه باشد.
وی با بیان اینکه برای تولید یک محصول مشخص ممکن است یک یا چند رقیب در بازار فروش فعالیت داشته باشند، مطرح کرد: انتخاب استراتژی و برگزیدن تصمیم درست، ارتقا و پیشرفت روزافزون توان اجرایی و اقتصادی یک شرکت را به همراه دارد و می‌تواند مانع از بروز شکست درعرصه‌های مدیریتی شود.