برگزاری اولین همایش ملی برند در ورزش در دانشگاه فردوسی مشهد

۲۵ خرداد ۱۳۹۴ | ۱۲:۲۰ کد : ۵۳۷۵ دستاوردهای دانشگاه ها
تعداد بازدید:۷۶۳
همایش ملی برند در ورزش برای اولین بار درکشوربرگزارمی شود و به طور تخصصی به یکی ازحوزه های حرفه ای دربازاریابی ورزشی می پردازد. به گزارش روابط عمومی وزارت علوم، این همایش با یک رویکرد بلندمدت و متداوم ک...
همایش ملی برند در ورزش برای اولین بار درکشوربرگزارمی شود و به طور تخصصی به یکی ازحوزه های حرفه ای دربازاریابی ورزشی می پردازد.
به گزارش روابط عمومی وزارت علوم، این همایش با یک رویکرد بلندمدت و متداوم کار خود را آغاز کرده است.
همچنین ماموریت، چشم انداز، ارزش ها و شعار این همایش در راستای اهداف بلندمدت طراحی شده، شامل: ماموریت همایش: توسعه علم برند در صنعت ورزش، چشم انداز همایش: مرجع علم برند در ورزش ایران و آسیا، ارزش های همایش: پیشرو، شایسته و ارزشمند، حرفه ای، خلاق، منحصر به فرد، دانش مدار، مرجع، تداوم، شعارهمایش: ورزش، برند، ارزش می باشد.
براساس این گزارش محورهای این همایش مفاهیم نوین در برند وجه، هویت، ارزش ویژه ، معماری، ارزش گذاری، برند و علوم جامعه شناسی، روانشناسی، اخلاق، اقتصاد، مدیریت، توریسم، برند سازمانی اماکن، رویداد، باشگاه، فدراسیون، شرکت ها، حامیان مالی، برند شخصی برند، ارتباطات و رسانه اینترنت، روابط عمومی، تبلیغات، برند و کارآفرینی کسب و کار، خلاقیت، نوآوری، برند و بین الملل برنامه های همایش ارائه سخنرانی ها و کارگاه های آموزشی مرتبط با موضوعات روز برند ورزشی ارائه مقالات پژوهشی در دو بخش سخنرانی و پوستر حضور مسئولان کشوری و استانی، چهره ها و اساتید جامعه ورزش حضور قهرمانان ملی و بین المللی به عنوان برندهای شاخص ورزش کشور رونمایی ازچند سند برندینگ درحوزه صنعت ورزش کشور انتخاب برندهای برتر ورزشی و اهدای تندیس انتخاب برندهای برتر حامی ورزش و اهدای تندیس تاریخ های مهم، شامل: آخرین مهلت ارسال چکیده مقالات: 17/6/ 94، اعلام نتایج داوری چکیده مقالات: 7/7/94، آخرین مهلت ارسال اصل مقالات: 17/7/94، اعلام نتایج نهایی: 7/8/94، زمان برگزاری: 27و 28 آبان ماه 1394 می باشد.
همچنین دبیرخانه دائمی همایش ملی برند در ورزش دردانشگاه فردوسی مشهد. دانشکده تربیت بدنی  38803474-051 است.
گفتنی است به زودی سایت (CBS.um.ac.ir) همایش ملی برند در ورزش راه اندازی خواهد شد.