انتشار گزارش عملکرد پایگاه‌های اطلاع‌رسانی روابط عمومی درسال 1393

۱۸ شهریور ۱۳۹۴ | ۱۵:۳۱ کد : ۳۸۹۷ دستاوردهای دانشگاه ها
تعداد بازدید:۸۳۶
مدیرروابط عمومی پارک علم و فناوری استان سمنان از انتشار گزارش عملکرد پایگاه‌های اطلاع‌رسانی این روابط عمومی درسال 1393 به همراه برنامه‌های آتی خبر داد. به گزارش روابط عمومی وزارت علوم، سیدمسعود آقایان ...
مدیرروابط عمومی پارک علم و فناوری استان سمنان از انتشار گزارش عملکرد پایگاه‌های اطلاع‌رسانی این روابط عمومی درسال 1393 به همراه برنامه‌های آتی خبر داد.
به گزارش روابط عمومی وزارت علوم، سیدمسعود آقایان با اعلام این خبر، این گزارش را شاخص‌ترین عملکرد روابط عمومی پارک علم و فناوری استان سمنان درسال گذشته برشمرد و گفت: سال گذشته به ابتکار این روابط عمومی و برای اولین بار درکشور میزخدمت برخط(online) در مراکز رشد و روابط عمومی پارک علم و فناوری استان سمنان راه اندازی شد که در بررسی استقبال از میزخدمت برخط (osd.sstp.ir)» این گزارش آمار گفتگوهای انجام شده تا پایان سال 1393 آورده شده است.
وی مجموع گفتگوهای برخط صورت گرفته درسال گذشته (از 23 فروردین 1393 تا 29 اسفند 1393 - 241 روز) را 453 مورد عنوان کرد و افزود: 127 مورد از این گفتگوها در روزهای تعطیل (پنج شنبه، جمعه، تعطیلات رسمی و خارج از وقت اداری) صورت گرفته که بیش از 28 درصد گفتگوها را شامل شده است .
 
مدیر روابط عمومی پارک علم و فناوری استان سمنان به بخش «3-1-1- پربازدیدترین صفحات تارنمای اصلی پارک» اشاره کرده و گفت: از حیث میانگین بازدید روزانه صفحات تارنمای پارک، صفحه «فهرست شرکت‌ها و موسسات دانش بنیان مورد تایید «کارگروه ارزیابی و تشخیص صلاحیت شرکت‌ها و موسسات دانش بنیان و نظارت بر اجرا» با میانگین 20 بازدید روزانه، «میزخدمت برخط (online) روابط عمومی» (osd.sstp.ir) با میانگین بازدید روزانه 19 و صفحه‌ی «یازدهمین جشنواره ملی ایده های برتر» با میانگین بازدید 17 در رده‌های اول تا سوم قرار دارند .
آقایان انتشار اولین ویرایش خبرخوان تارنماهای پارک بر روی تلفن های همراه و تبلت با سیستم عامل های اندروید و ویندوزفن، راه‌اندازی تارنمای دومین دوره مسابقات ملی تخصصی ربات‌های پرنده، راه‌اندازی تارنمای پنجمین جشنواره جوان ایرانی، فکر ایرانی،  انجام نظرسنجی برخط(online) از عملکرد یک‌ساله دولت تدبیر و امید، راه‌اندازی سامانه پشتیبانی روابط‌عمومی و بررسی تیکت‌های ثبت شده در سامانه، بازدید از تارنماها و سامانه‌های برخط، کاربران سامانه‌های برخط، برنامه‌های آتی و... را از دیگر بخش‎های این گزارش عنوان کرد.