۳ استاد دانشگاه ارومیه؛

در جمع دانشمندان یک درصد پر استناد دنیا قرارگرفتند

۲۱ آذر ۱۳۹۶ | ۱۰:۱۲ کد : ۳۶۲۴۷ دستاوردهای دانشگاه ها
براساس آخرین نتایج اعلام شده از سوی پایگاه شاخص‌های اساسی علم (ISI - ESI) سه عضو هیئت علمی دانشکده های فنی و مهندسی و برق و کامپیوتر دانشگاه ارومیه در جمع دانشمندان یک درصد پراستناد دنیا قرارگرفتند.
در جمع دانشمندان یک درصد پر استناد دنیا قرارگرفتند

به گزارش اداره کل روابط عمومی وزارت علوم به نقل از دانشگاه ارومیه، نتایج جدید رتبه‌بندی دانشمندان، دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی برتر در نظام رتبه‌بندی ESI ( Essential Science Indicators ) نشان می‌دهد به ترتیب دکترچنگیز قبادی، دکترجواد نوری نیا و دکترقادر رضا زاده از دانشکده های برق و کامپیوتر و فنی و مهندسی در فهرست پژوهشگران یک درصد پراستناد جمهوری اسلامی ایران در سطح بین المللی بر اساس پایگاه شاخص های اساسی علم (ISI-ESI) قرار گرفته اند.

در پایگاه شاخص‌های اساسی علم که نویسندگان یک درصد برتر دنیا نیز از طریق آن شناسایی و معرفی می‌شوند محققان براساس تعداد استنادهای دریافتی مقالات آنها در رشته‌های ۲۲ گانه علم، مرتب‌سازی می‌شوند و یک درصد آنها تحت عنوان دانشمندان یک درصد برتر انتخاب می‌شوند.

دکترقبادی و دکترنوری نیا عضو هیئت علمی گروه مهندسی برق - مخابرات و دکتررضازاده عضو هیئت علمی گروه مهندسی مکانیک هستند که هر کدام تاکنون بیش از ۸۰ مقاله در ژورنال‌های منتشر کرده اندد و استنادهای بسیاری به مقالات آنها شده است.

ل.س ۱۳۴۲/ ر.ب ۱۳۴۵