اخبار کوتاه از دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل

۱۴ تیر ۱۳۹۳ | ۱۴:۵۸ کد : ۲۸۹۱ دستاوردهای دانشگاه ها
انتخاب عضو هیات علمی دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل به عنوان یکی از ده محقق برتر جهاندرجدید ترین رتبه بندی فهرست دانشمندان جهان که در سال 2014 منتشر شد نام 10 پژوهشگر ایرانی داخل کشور در میان 3...
انتخاب عضو هیات علمی دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل به عنوان یکی از ده محقق برتر جهان
درجدید ترین رتبه بندی فهرست دانشمندان جهان که در سال 2014 منتشر شد نام 10 پژوهشگر ایرانی داخل کشور در میان 3 هزار و 215 نفر قرار گرفت و دکتر داوود دومیری گنجی عضو هیئت علمی دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل به عنوان یکی از ده محقق برتر انتخاب شد.

به گزارش روابط عمومی وزارت علوم ، موسسه تامسون رویترز اسامی سه هزار و 215 محقق را منتشر کرده است. این محققان دارای بیشترین ارجاعات مقالات علمی در رشته های علوم کشاورزی، علوم مواد، شیمی، فیزیک، ریاضی، علوم پزشکی، ایمنی شناسی، داروسازی و علوم رایانه هستند.

اولین محقق پسا دکترا در منطقه  شمال کشور در دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل شروع به کار کرد
دکتر مسعود درویش گنجی به عنوان اولین محقق فوق دکترا از ابتدای تیرماه 1393تحقیقات خود را در پژوهشکده فناوری نانو در دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل آغاز کرد.
عنوان پروژه نامبرده « شناسایی توالی DNA با استفاده از ساختارهای گرافنی اصلاح شده به عنوان نانو بیو حسگر کارآمد» می باشد و این پروژه با هدایت دکتر محسن جهانشاهی به عنوان استاد راهنما در حال انجام می باشد.