ﻛﺎﺭﮔﺎﻩ ﭘﮋﻭﻫﺸﻲ با ﻋﻨﻮﺍﻥ ﺗﺠﺎﺭﻱ ﺳﺎﺯﻱ ﭘﮋﻭﻫﺶ ﻫﺎﻱ ﺩﺍﻧﺸﮕﺎﻫﻲ ﻭ ﺩﺍﻧﺸﮕﺎﻩ ﻛﺎﺭﺁﻓﺮﻳﻦ

۱۵ دی ۱۳۹۴ | ۱۱:۰۲ کد : ۱۳۲۹۶ دستاوردهای دانشگاه ها
تعداد بازدید:۹۹۸
کارگاه ﭘﮋﻭﻫﺸﻲ با ﻋﻨﻮﺍﻥ ﺗﺠﺎﺭﻱ ﺳﺎﺯﻱ ﭘﮋﻭﻫﺶ ﻫﺎﻱ ﺩﺍﻧﺸﮕﺎﻫﻲ ﻭ ﺩﺍﻧﺸﮕﺎﻩ ﻛﺎﺭﺁﻓﺮﻳﻦ ﺑﺎ ﺳﺨﻨﺮﺍﻧﯽ ﺩﻛﺘﺮ ﻛﺮﻳﻤﻴﺎﻥ ﺍﻗﺒﺎﻝ ﺩﺭ ﺳﺎﻟﻦ ﺩﺍﻧﺸﻜﺪﻩ ﻋﻠﻮﻡ ﺩﺍﻧﺸﮕﺎﻩ ﺧﻮﺍﺭﺯﻣﯽ ﺗﻬﺮﺍﻥ  و با حضور ﺍﻋﻀﺎﯼ هیئت ﻋﻠﻤﯽ ﻭ ﺩﺍﻧﺸﺠﻮﯾﺎﻥ ﺗﺤﺼﯿﻼ‌ﺕ ﺗﮑﻤ...
ﻛﺎﺭﮔﺎﻩ ﭘﮋﻭﻫﺸﻲ با ﻋﻨﻮﺍﻥ ﺗﺠﺎﺭﻱ ﺳﺎﺯﻱ ﭘﮋﻭﻫﺶ ﻫﺎﻱ ﺩﺍﻧﺸﮕﺎﻫﻲ ﻭ ﺩﺍﻧﺸﮕﺎﻩ ﻛﺎﺭﺁﻓﺮﻳﻦ
کارگاه ﭘﮋﻭﻫﺸﻲ با ﻋﻨﻮﺍﻥ ﺗﺠﺎﺭﻱ ﺳﺎﺯﻱ ﭘﮋﻭﻫﺶ ﻫﺎﻱ ﺩﺍﻧﺸﮕﺎﻫﻲ ﻭ ﺩﺍﻧﺸﮕﺎﻩ ﻛﺎﺭﺁﻓﺮﻳﻦ ﺑﺎ ﺳﺨﻨﺮﺍﻧﯽ ﺩﻛﺘﺮ ﻛﺮﻳﻤﻴﺎﻥ ﺍﻗﺒﺎﻝ ﺩﺭ ﺳﺎﻟﻦ ﺩﺍﻧﺸﻜﺪﻩ ﻋﻠﻮﻡ ﺩﺍﻧﺸﮕﺎﻩ ﺧﻮﺍﺭﺯﻣﯽ ﺗﻬﺮﺍﻥ  و با حضور ﺍﻋﻀﺎﯼ هیئت ﻋﻠﻤﯽ ﻭ ﺩﺍﻧﺸﺠﻮﯾﺎﻥ ﺗﺤﺼﯿﻼ‌ﺕ ﺗﮑﻤﯿﻠﯽ ﺑﺮﮔﺰﺍﺭ شد.
به گزارش روابط عمومی وزارت علوم ،  ﺍﯾﻦ ﮐﺎﺭﮔﺎﻩ ﺑﺮ ﺍﺳﺎﺱ ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ ﺭﯾﺰﯼ ﺣﻮﺯﻩ ﻣﻌﺎﻭﻧﺖ ﭘﮋﻭﻫﺶ ﻭ ﻓﻨﺎﻭﺭﯼ ﻭ ﺗﻮﺳﻂ ﺩﻓﺘﺮ ﺍﺭﺗﺒﺎﻁ ﺑﺎ ﺻﻨﻌﺖ ﻭ ﻫﻤﻜﺎﺭﻱ ﻣﻌﺎﻭﻧﺖ ﺁﻣﻮﺯﺷﻲ ﺩﺍﻧﺸﮕﺎﻩ ﺑﻪ ﻣﻨﻈﻮﺭ ﺁﺷﻨﺎﯾﯽ ﺍﻋﻀﺎﯼ هیئت ﻋﻠﻤﯽ ﻭ ﺩﺍﻧﺸﺠﻮﯾﺎﻥ ﺑﺎ ﭼﮕﻮﻧﮕﯽ ﺗﺒﺪﯾﻞ ﺍﯾﺪﻩ ﻫﺎﯼ ﺩﺍﻧﺸﮕﺎﻫﯽ ﺑﻪ ﻇﺮﻓﯿﺖ ﻫﺎﯼ ﺗﺠﺎﺭﯼ ﺑﺮﮔﺰﺍﺭ ﺷﺪ.
ﺩﮐﺘﺮ ﮐﺮﯾﻤﯿﺎﻥ ﺍﻗﺒﺎﻝ ﺩﺭ ﺍﺑﺘﺪﺍ ﺑﻪ ﺷﺮﺡ ﺭﺳﺎﻟﺖ ﺩﺍﻧﺸﮕﺎﻩ ﻣﺎﻧﻨﺪ ﺁﻣﻮﺯﺵ، ﭘﮋﻭﻫﺶ، ﺍﯾﺠﺎﺩ زمینه ﻣﻨﺎﺳﺐ ﻭ ﻣﺘﻘﺎﺑﻞ ﻫﻤﮑﺎﺭﯼ ﺑﺎ ﺻﻨﻌﺖ ﻭ ﭘﺮﺩاخت وگفت: ﺑﺮﺍﯼ ﺯﻧﺪﻩ ﻣﺎﻧﺪﻥ ﻭ ﮐﺎﺭ ﮐﺮﺩﻥ ﺩﺭ ﺣﺮﻓﻪ ﺧﻮﺩ، ﺩﺭ ﺁﯾﻨﺪﻩ ﻧﺰﺩﯾﮏ ﻧﯿﺎﺯﻣﻨﺪ ﺗﻐﯿﯿﺮ ﻧﮕﺮﺵ ﺩﺭ ﻧﺤﻮﻩ ﻋﻤﻠﮑﺮﺩ خواهیم بود و ﺍﯾﻦ ﺗﻐﯿﯿﺮ ﻧﮕﺮﺵ باید ﺍﺯ ﺁﻣﻮﺯﺵ ﻭ ﭘﮋﻭﻫﺶ ﺻﺮﻑ، ﺗﺒﺪﯾﻞ ﺑﻪ ﺍﻧﺪﮐﯽ ﺗﺠﺎﺭﯼ ﺳﺎﺯﯼ ﺍﯾﺪﻩ ﻫﺎ ﺷﻮﺩ.
وی ﯾﮑﯽ ﺍﺯ ﭼﺎﻟﺶ ﻫﺎﯼ ﭘﯿﺶ ﺭﻭﯼ ﺍستادان ﺑﺮﺍﯼ ﭘﻮﯾﺎﯾﯽ ﻭ ﺯﻧﺪﻩ ﻣﺎﻧﺪﻥ ﺣﺮﻓﻪ ﺍﯼ ﺭﺍ، ﺑﺮﻧﺪ ﺷﺪﻥ ﺍﺳﺘﺎﺩ دانست و گفت: ﺍﯾﻦ ﺑﺮﻧﺪﯾﻨﮓ ﻣﯽ ﺗﻮﺍﻧﺪ ﺷﺎﻣﻞ ﺍﺭﺍﯾﻪ ﺍﯾﺪﻩ ﻭ ﺛﺒﺖ ﺁﻥ، ﺗﺠﺎﺭﯼ ﺳﺎﺯﯼ ﻣﺤﺼﻮﻻ‌ﺕ ﻭ ﻫﻤﭽﻨﯿﻦ ﺍﺭﺍﯾﻪ ﺍﻟﮕﻮﻫﺎﯼ ﮐﺎﺭﺑﺮﺩﯼ ﺑﺎﺷﺪ .
دکتر کریمیان اقبالﺩﺭ ﺍﺩﺍﻣﻪ ﭼﻬﺎﺭ ﻧﻮﻉ ﺭﻭﺵ ﺗﺠﺎﺭﯼ ﺳﺎﺯﯼ را شامل ﻓﺮﻭﺵ ﻻ‌ﯾﺴﻨﺲ ، ﺑﺮﻭﻥ ﺳﭙﺎﺭﯼ ﻃﺮﺡ ،  ﺗﻮﻟﯿﺪ و ﺭﻭﺷﯽ ﮐﻪ ﺩﺭ ﮐﺸﻮﺭﻫﺎﯼ پیشرفته ﻣﺮﺳﻮﻡ ﺍﺳﺖ، ﺑﺪﯾﻨﮕﻮﻧﻪ ﮐﻪ ﯾﮏ ﺷﺮﮐﺖ ﺗﺎ ﻣﺮﺣﻠﻪ ﺍﯼ ﺭﺷﺪ ﻣﯽ ﮐﻨﺪ ﻭ ﺩﺭ ﺍﺩﺍﻣﻪ ﺷﺮﮐﺖ ﻫﺎﯼ ﺑﺰﺭﮒ ﺩﯾﮕﺮ، ﺁﻥ ﺭﺍ ﺧﺮﯾﺪﺍﺭﯼ ﻣﯽ ﮐﻨﻨﺪ ذکر کرد.