راه اندازی سامانه پشتیبانی روابط عمومی پارک علم و فناوری استان سمنان

۲۹ مهر ۱۳۹۳ | ۱۴:۴۳ کد : ۱۱۵۶۷ دستاوردهای دانشگاه ها
تعداد بازدید:۵۳۱
در راستای تحقق اهداف روابط عمومی الکترونیک، «سامانه پشتیبانی» روابط عمومی پارک علم و فناوری استان سمنان راه اندازی و در نشانی SupportHome.sstp.ir بارگذاری شد. به گزارش روابط عمومی وزارت علوم، دکتر سید...
در راستای تحقق اهداف روابط عمومی الکترونیک، «سامانه پشتیبانی» روابط عمومی پارک علم و فناوری استان سمنان راه اندازی و در نشانی SupportHome.sstp.ir بارگذاری شد.
به گزارش روابط عمومی وزارت علوم، دکتر سیدمحمد اسماعیل جلالی رئیس پارک علم و فناوری استان سمنان یا اعلام این خبر گفت: این سامانه کلیه نیازهای کاربران، کارکنان پارک و کارکنان دیگر پارک های علم و فناوری در خصوص ثبت نام در جشنواره ها و کنفرانس ها، پرسش و پاسخ از کارشناسان پارک، ارسال نامه به دبیرخانه پارک، ارتباط با بخش های مختلف پارک، برگزاری مناقصه ها و مزایده های معاونت پشتیبانی، جذب و پذیرش برخط و... را به صورت کاملا برخط (online) پوشش می دهد.
وی افزود: این سامانه با استفاده از سامانه WHMCS (Web Hosting Management Complet Solution) پیاده سازی شده و شامل بخش های ایجاد تیکت جدید، گفتگوی برخط، مرکز آموزش، دانلودها و اخبار است. کاربران پس از ثبت نام در این سامانه قادر خواهند بود، با ارسال تیکت (Ticket) از امکانات سامانه استفاده کنند.
 دکتر جلالی در خاتمه خاطر نشان کرد: در آینده امکاناتی نظیر جذب و پذیرش و داوری طرح ها به صورت برخط، پرداخت برخط، ثبت نام در دوره های آموزشی، کنفرانس ها، مسابقات و جشنواره هایی که توسط پارک برگزار می شود، به سامانه پشتیبانی افزوده خواهد شد که منجر به الکترونیکی شدن کلیه فعالیت های پارک و سهولت ارتباط مخاطبان با مجموعه پارک علم و فناوری استان سمنان می شود.