رئیس دانشگاه فردوسی مشهد : برگزاری همایش"برند در ورزش" پلی برای تبدیل دانایی به دارایی است

۳۱ مرداد ۱۳۹۴ | ۱۳:۴۵ کد : ۱۱۳۲۲ دستاوردهای دانشگاه ها
تعداد بازدید:۱۸۵۸
دکتر کافی، رئیس دانشگاه فردوسی مشهد، با اشاره به برگزاری همایش ملی "برند در ورزش" گفت: برگزاری همایشی همچون "برند در ورزش" پلی برای تبدیل دانایی به دارایی است.به گزارش روابط عمومی وزارت علوم ، دکتر کا...
دکتر کافی، رئیس دانشگاه فردوسی مشهد، با اشاره به برگزاری همایش ملی "برند در ورزش" گفت: برگزاری همایشی همچون "برند در ورزش" پلی برای تبدیل دانایی به دارایی است.
به گزارش روابط عمومی وزارت علوم ، دکتر کافی در خصوص برگزاری این همایش از سوی دانشکده تربیت‌بدنی و علوم ورزشی دانشگاه فردوسی مشهد اظهار کرد: همایش‌های اینچنینی علم محض را با کاربردها و منافع جانبی آن پیوند داده و دارای تاثیرات فراوانی در زمینه ارتباط با جامعه خواهد بود.
 وی ادامه داد: سیاست های دانشگاه فردوسی مشهد در جهت تبدیل دانایی به دارایی و دانش به ثروت است که این سیاست در راستای سیاست های وزارت علوم و دولت نیز قرار دارد.
 رئیس دانشگاه فردوسی مشهد گفت: در این زمینه از تمام ظرفیت های موجود در دانشگاه استفاده کرده و به دنبال آن هستیم که فضا برای همایش های کاربردی فراهم شود.
 وی با اشاره به در اختیار قراردادن امکانات زیربنایی و زیرساختی دانشگاه به همایش ها یادآور شد: در کنار کلیه پشتیبانی‌ها، مهم ترین حمایت "برند دانشگاه فردوسی مشهد" است که به معنی استفاده از تمامی امتیازات و اعتبار این دانشگاه است.
 گفتنی است همایش ملی "برند در ورزش" 27 و 28 آبان ماه در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار می‌شود و دبیرخانه دائمی این همایش نیز در دانشکده تربیت بدنی دانشگاه آغاز به کار کرده است.